Moottorikaivo ja perälevy sai myös uuden maalipinnan...
Kipparin työtä helpottaa Baystarin hydrauliohjaus...
Vanha "riekon halkaisema" tuulilasi toimi mallina uutta varten...
Uusi tuulilasi on 5mm polycarbonaattia jonka hommasimme levynä Sotkamon lasista ja kulmat pokkuutettiin Kurkisen poijilla isolla prässillä. Oikeisiin mittoihin viimeistelimme lasin itse koska teimme uudenlaisen kiinnityksen...
Uudenlainen kiinnitys lista on kuin hammaskoru... Miksikö?
Kun katsot pulpettia kokonaisuudessaan pikaisesti et huomaa ensin mitään mutta toisella kerralla kerralla kiinnität varmasti huomion tähän listaan...HI!
Lasi on kirkas kuin...
Kanssa kilpailijoille tiedoksi että nyt kippari näkee ihan oikeasti ketä kiilata...;)
Haaveiltu muutos on tapahtunut...
Äkkiseltään moni ei huomaakaan mitä kaikkea on tehty koska ne on asiallisen huomaamattomia. Eikös joskus joku viisas ole sanonut että muutos on silloin onnistunut kun asiaan ei kiinnitä huomiota?
Seuraavassa muutokset pulpetin kohdalta:
- Ohjaus pistettä on nostettu 100mm ylemmäksi jotta seisaalta ajaminen on luonnollisempaa.
- Mittarit keskitetty yhteen irrotettavaan paneeliin. (Nikulalle kiitokset)
- Trimmilevyjen katkaisimet siirretty vasemman käden puolelle ylös.
- Uudet katkaisimet entisten epävarmojen tilalle.
- GPS antenni nostettu pöytätasosta irti ylemmäs jotta toimivuus paranesi.
- Lowrancejen teline fiksattu siistimmäksi.
- Hydrauliohjaus entisen NFB ohjauksen tilalle.
- Kaikki sähköjohdot uusittu/fiksattu paremmaksi.
- Alumiinikansi mahdollistaa tulevaisuutta varten uusien tarvikkeiden helpon kiinnittämisen tai mahdollisesti laitamme kannen päälle uuden levyn jos reikiä on liikaa tai... Siis kaikki on helppoa...HI!
PS. Vene on öljynvaihtoa ja koekäyttöä vaille valmis mutta meidän päämekaanikolla tuntuu kärryn sähköjen uusiminen vievän sen verran aikaa että pääsiäisenä ei päästy vielä vesille...
Niin ja kaikki sponsoriteippaukset on vielä tekemättä ja sen velvollisuudemme hoidamme heti kun saamme kaikki tarrat käsiimme...
-ST-
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti